Gra rpg przez forum "Forgotten Legends"

Gra rpg przez forum "Forgotten Legends"

Ogłoszenie

FORUM W BUDOWIE

#1 2008-06-22 22:47:56

Elan Imro

MG-Mistrz gry

12002951
Call me!
Skąd: Pietrograd
Zarejestrowany: 2008-06-03
Posty: 24
Punktów :   
Płeć: Męska

Umiejętności dla maga

Tutaj będą umiejętności dla MAGÓW każdego rodzaju i tylko oni mogą ich używać chyba że będzie pisać inaczej.
Umiejętności będą występować w kilku poziomach (zależnie od mojego kaprysu ).


-------------------------------------


http://www.f4a.eu/uplGRA/12055918074865.gif
Więź Żywiołów

Poziomy:
1 - Adept Sztuk
2 - Neofita
3 - Syn Wody / Syn Ognia / Syn Ziemi / Syn Powietrza (ew. Córka)
4 - Syn Ducha (ew. Córka)
5 - Władca Żywiołów
6 - Hierofanta Elementów - Dla Admina, Moderów i Zasłużonych


Charakterystyka:
Umiejętność ta pozwala magowi na połączenie swego ducha lub/i ciała z żywiołem. Mag, przechodząc przez coraz trudniejsze praktyki, rytuały i inicjacje zdobywa kolejne poziomy. Na pierwszym z nich poznaje dogłębnie wszystkie aspekty żywiołów w spektrum fizycznym, mentalnym i astralnym. Nie poznaje praktycznego ich zastosowania. Na drugim, uczy się panować nad swoją wolą. Na tym stopniu potrafi zwiększyć, poprzez kontakt z żywiołami, swoją siłę, zręczność, kondycję. Potrafi ogrzać ciało a także oddychać pod wodą przez niewielki okres czasu. Na trzecim etapie łączy on swoją praktykę i teorię. Wybiera on wówczas żywioł w którym dominuje i zyskuje władzę nad jego fizyczną postacią. Nie uda mu się jednak wywołać tsunami ani wielkiego trzęsienia ziemi. Na kolejnym stopniu, opanowuje w sobie wszystkie cztery elementy. Potrafi również dłużej utrzymać ognień w wodzie albo drzewo w powietrzu. Na piątym poziomie mag  może przyjmować fizyczne cechy żywiołów. Może się zamienić w bezkształtne ognisko lub kałużę albo przyjąć osobową postać powietrza. Na ostatecznym stopniu mag opanowuje esencję żywiołu. Pozwala mu to na nieograniczone czerpanie z nich siły. Na tym etapie może on wywoływać tsunami a także wielkie pożary lasów.
Umiejętność może posiadać każdy mag. Krasnoludy jednak nie zdobywają żadnych mocy wody. Nie mogą być np. Synami ani Córkami Wody. Nie mogą również oddychać pod wodą.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl