Gra rpg przez forum "Forgotten Legends"

Gra rpg przez forum "Forgotten Legends"

Ogłoszenie

FORUM W BUDOWIE

#1 2008-06-22 22:47:07

Elan Imro

MG-Mistrz gry

12002951
Call me!
Skąd: Pietrograd
Zarejestrowany: 2008-06-03
Posty: 24
Punktów :   
Płeć: Męska

Umiejętności dla łowcy

Tutaj będą umiejętności dla ŁOWCÓW i tylko oni mogą ich używać chyba że będzie pisać inaczej.
Umiejętności będą występować w kilku poziomach (zależnie od mojego kaprysu ).


-------------------------------------


http://www.f4a.eu/uplGRA/12055851034135.jpg
ZIELARSTWO

Poziomy:
1 - Znachor
2 - Wykształcony Medyk
2 - Mistrz Ziół - Tylko dla Druida i Łowcy


Charakterystyka:
Zielarstwo polega na umiejętnym rozróżnianiu ziół i przygotowywaniu z nich przeróżnych mikstur i mieszanek ziołowych a także przypraw. Na pierwszym rozróżnia wszystkie popularne i mniej popularne zioła. Umie przygotować napar i maść leczniczą. Na drugim zna wszystkie istniejące zioła i umie robić magiczne mikstury dodające czasowe premie siły, kondycji i tak dalej. Na ostatnim poziomie umie przygotować wszelkie trucizny a także napoje wyostrzające zmysły. Nie występuje u niego żadne ryzyko skaleczenia czy zatrucia się roślinami.
Oprócz Łowców, umiejętność tę może posiadać każdy Elf i Człowiek. Wojownicy nie mogą jej wybrać.


-------------------------------------


http://www.f4a.eu/uplGRA/12055867686171.jpg
Zwierzęca Krew

Poziomy:
1 - Szczurołap
2 - Wilczarz
3 - Dziecko Dżungli
4 - Zwierzęcy Brat
5 - Wilkołak
6 - Mimik
7 - Smocza Krew - Tylko dla Druida


Charakterystyka:
Zdolność ta pozwala łowcy na kontrolowanie oraz przybieranie kształtu zwierząt. Na pierwszym poziomie może zapanować nad szczurami, myszami, królikami i innymi gryzoniami. Na drugim możliwości otwierają się do kontroli wilków, kotów, lwów, tygrysów, psów i innych tego typu. Na trzecim może on kontrolować niedźwiedzie, słonie, żyrafy i egzotyczne stworzenia i przyjmować proste kształty. Może również sprowadzać zwierzęta do miejsc w których zwykle nie występują. Jednak nie może on przyzwać smoka. Na czwartym może przyjmować formy wszystkich zwierząt z niższych poziomów. Na piątym może wywołać u siebie szał i zachowując połowę swoich mocy oraz możliwość walki orężem. Na przedostatnim poziomie może on przyjąć absolutnie dowolny kształt. Zachowuje przy tym 50% swoich mocy. Może zamienić się też w innego człowieka lub wykreować się na mutanta z czterema parami oczu. Ostatni poziom zarezerwowany jest dla druidów. Mogą oni na tym etapie zamieniać się w smoki. Ale nie iluzje tylko najprawdziwsze, zimnokrwiste smoki. Przy czym nie dość że nie tracą swych umiejętności to zdobywają je, przejmując smocze cechy.
Ta moc jest dostępna dla Łowców i Druidów. Tylko Elfów.


-------------------------------------


http://www.f4a.eu/uplGRA/12055880454174.gif
Posługiwanie się Łukiem

Poziomy:
1 - Nowicjusz
2 - Myśliwy
3 - Zawodowy Strzelec
4 - Mistrz Łuku


Charakterystyka:
Umiejętność ta pozwala posługiwać się łukiem na poziomie wyższym niż przeciętny. Na dwóch pierwszych, strzelec umie w dobrych warunkach wysłać strzałę gdzie chce. Oczywiście skuteczność strzału jest uzależniona od sprzętu jakim się posługuje. Może on również na drugim poziomie robić strzały drewniane. Na trzecim poziomie potrafi upleść dobrą cięciwę. Potrafi również zrobić bardzo dobrą strzałę, dowolnej długości i wyliczyć odpowiednie obciążenie. Umie wystrzelić strzałę celnie w trudnych warunkach. Na ostatnim poziomie może zrobić cały łuk. Strzałę może wystrzelić w każdych warunkach, ale tylko gdy ma wolne ręce.
Umiejętność mogą posiadać Elfy, Ludzie i rzadziej Krasnoludy. Profesje takie jak mag czy kapłan nie mogą jej używać.


-------------------------------------

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl